Dibeee Kızlar hangi aylarda neler içtiniz acaba? Ben 1. Gebeliğimde 3 ay folik asit sonra decavit magnorm ve balık hapı içmiştim Şimdi 2. Gebeliğimde 4 haftalıgım decavit ve magnorm iciyorum sizler ne iciyorsunuz hangi aylarda?
Kbracnar Dibeee ilk 3 ay folik Dibeee ilk 3 ay folik asit kullandım sonra decavit ve kalsiyum ilacı kullandım
defne55 Dibeee ilk 3 ay folik asit kullandım sonra hiç bisey kullanmadım bütün değerlerim gayet iyiydi şimdi son ayimdayim kan ilacı kullnıyorum sadece