neva01 Kararsizim ☹Zorunlu sezeryan olacağım, özel mi devlet mi karar veremedim 🤔 özel hastaneler belirli bir haftadan sonra almıyorlar ama her seferinde 120 tl vermek ekstra testler napsam , doğum ücreti de çabası devlette yapsam ayrı özel oda tutsam 160 tl bilemiyorum 🤔
canimoglum53 neva01 daha uygun ozel hastahaneler var canim 70-80 tl muayenesi olan. Cogu hastahane aliyor son haftalarda da cogusu oyle yapiyo cunku. Bence bir arastir
canimoglum53 neva01 ayrica test istedigi zaman orda yaptirma devlette veya saglik ocaginda yaptir ben hep oyle yaptim. Muayene haric hic para odemedim hastahaneye henuz :)
neva01 canimoglum53 çoğu hastane sin haftalar öyle yapiyo ama doğum ücretleri çok pahalı burası uygun diye mecburi
neva01 canimoglum53 bende öyle dedim doktorum tamm dedi ama sanki bozuldu gibi hissettim ama mecbur degilimki degilmi
canimoglum53 neva01 degilsin tabiki kuzum. Kimin ne yaptığını neye bozuldugunu dusunme yani en cok dusunmen gerek kendin ve evladin :))
Pinarars Ben bütün testleridevlette yaptırdım. Özelde muayene sadece. O da çok değildi. En son şeker yüklemesi de devlette yaptırdım. Her iki doktorumda görüyor sonuçlarımı