Emelcskndgn Gulzade bizde 15+4 teyiz.ama henüz hiçbirşey hissetmedim.biraz daha beklemeliyim sanırım😊
Ayaf Ben 14+5de falan hissetdim..o gundem sonra hep haraketli melegim😍😍😍bu arada ilk gebeligim kizlar.
Busra_210309 Hediyebilge ilk gebeligimde 22. Haftamda hissettim cnm şmdi ikinciye hamileyim 18 haftalık son bir haftadır hissediyorum.
Aynelazis 19 haftalik oldum bi kaç gün oncesi çok az hisetim ama şimdi eminim icimde bebisim bana selam veriyoben burdayım 😍😍
Seymasezer Hediyebilge yemek yedikten sonra hissediyorum 18. Haftamdayım 😂 tabi o hissettiğim şey insallah bebektir mide bağırsak sindirme felan değildir 😂
Busra006 Seymasezer Yalnız değilmişim dedim sizin yorumunuzu okuyunca 😂 Bizde 18+5 olduk net bir şekilde hissetsemde acaba mide bağırsak hareketleri olabilirmi diye bi ikilemde kalıyorum tam olarak tekme atmadıgı sürece emin olamayacağız sanırım 😅