Hamide5352 Kizceler ben 31 haftalık hamileyim doktara 32 hafta olunca gitmeyi düşünüyorum. Ben 32 . Haftamda doktora soracağım 34 olunca çıksam oluyormu yoksa illa 32 de yada 36 da mi çıkmam gerek
Ati22 32de çalışabilir raporunu alıp iki hafta sonra tekrra gidersin ayrılmak istiyorum dersin sorun olmaz ben daha bugün sordum. 32oldum çalışabilir aldım. Zorlanirsam yapamazsam dedim isteğin zamann ayrılırsin dedi