Nur_Erdm ya inan bende korkuyodum helede o doğumhaneye girdiğimde herkes çığlık çığlığa bağırıyor ağlıyor falan psikolojim bozuldu ağlama krizine girmiştim ama kendimi sakinleştirmem gerekti ve sürekli dayan dilara biticek son saatlerin biticek diyip duruyodum. Herşey gelip geçiyor ya illaki acı çekiyosunuz asla acı yok doğum çok kolay vs diyemem ama inan anlık acılar suni sancı alırsanızda tavsiyem bağırmayın hiç gerek yok boşa nefesinizi tüketmeyin doğumda o nefes çok lazım olucak ben sancım geldikçe nefes alıp veriyodum burnumdan alıp ağzımdan veriyodum ve cidden bağırmaktansa bu daha işe yaradı tabi son zamanlarda birazda bağırdım ama son anıydı 9 cm olmuştu 🙈 doğum başladığında zaten bi doktor üstten karnından bastırıyor diğeri allta bebeğe bakıyor ıkınıcaksınız var olan gücünüzle bu kadar sonra bebek çıktığında zerre his yok salak gibi gülüyodum ben 😂 eşinin çıkmasıda zaten bi o kdar kolay direk çıkıyor dikiş derseniz iğne yapıyolar his olmuyor alt taraftan yapıyolar iğneyi ama hissetmiyosunuz pek sinek ısırığı gibi öyle koldan kalçadan yapılan iğneler gibi değil incecik bişey. Demek istediğim kendi sancınız gelmesi için uğraşın ben son zamanlarda hurma yedim hep squat yapııın kesinlikle açılma yapıyor plates topu varsa onda zıplayın yavaş yavaş. Suni sancı zor ama bi şekilde doğuyor bebiş Allah yardımcınız olsun ❤️