Smkrkmz benim bebeğimin de iki böbreğinde var canm ilk öğrendiğimde 20 haftada biri 6 diğeri 6.5mm di. Daha sonra 24 te her ikisi 7.7mm, 28 haftada her ikisi 11 mm, 31de biri 9 diğeri 10 mm. 33 te gittim bugün detaylı ultrasona girdim bunun için her ikisi 6mm olmuş çok şükür. Önceden doktorum da demişti ilerleyen haftalarda geçer diye ama ben artınca çok telaşlanmıştım. Telaslanmaya gerek yokmuş geçiyormuş. İnşallah doğuma kadar tam geçer bakalım 💕