Busra_karadag bende 19. Haftamda öğrendim. Doktorum aşağıda dedi ama rahim ağzını kapatmıyormuş Allahtan inşallahta kapatmaz. Ayrıntılıda doktor tam olarak yerini gösterdi bana 1cm varmış rahime. Büyük ihtimalle yukarı çıkar dedi aşağı inmez dedi ama bn yolculuk yapcaktım izin vermedi köye yaylaya bile gitme dedi o yüzden bol bol dinleniyorum ama hepten yatakta değilim bide yere eğilip bişi almaya ve yukardan bişi alma dedi. Çok zorlarsak kanama olur muş bnm şimdiye kadar olmadı inşallah olmaz inşallah seninkinde de sıkıntı olmaz bnde ilk öğrendiğimde çok dert ettim ama ayrıntılıda tam kapatmadığıbı öğrenince azda olsa içime su serpildi şimdi çok fazla yormuyorum kendimi. Büyük ihtimalle doğumda sezeryan olur ama olsun önemli değil yeterki onun sağlığı iyi olsun 🙏🏻 Bol bol dua et