Syka7 başka bir hastalığı da olabilir illa down sendromu değil bu. Ben yaptırdım hiç bir sorun çıkmadı ama kalbinde parlaklık çıktı doktorum tek başına bi anlamı yok ama yinede üniversitenin araştırma hastanesine yönlendirdi orada da prof baktı sıkıntı yok minik bi kalsiyum birikmesi ama 2. Bir bulgu daha olsa karından sıvı alırdık dedi. Çocuğun kalbinde bir sorun olsaydı anne karnında ilaçla tedavisi olabiliyor veya doğum anında ona göre bi ekip hazır oluyor. Demek istediğim bu gibi durumlar da bence en azından 2li taramanın önemi büyük. Doktorumda sorun çıkmadığı için 3lü ve 4lü yü yapmamıza gerek yok dedi tabi karar yine sizin