filiz08 Serpil07 referansları yazmıyor mu tahlil sonuçları da.Yüksek değil 145 altı normal.İnternettende araştırabilirainiz
Zeynepegee Serpil07 şeker yüklemesi yaptır bnce direk 75 lik diyet verir yaparsın bn üçüncü hafta diyetteyim
GamzeTopcu Zeynepegee benimde yüklemede yüksek çıktı , diyetisyene yönlendirdi ve malesef sıkı diyetteyim 3. Hafta oldu başlayalı zorluyo malesef 🤦🏻♀️
Zeynepegee GamzeTopcu alıştım ben ya ilerledikçe zorlanmazsam şimdilik iyi gidiyor zaten en büyük faktör ekmek ve meyve o ikisini kontrol altına aldigin zaman düşüşe geciyor
GamzeTopcu Zeynepegee evet ben halk ekmeğin organik tam buğday ekmeğini yiyorum diyetisyen onu söylemişti , meyve porsiyonlarımı da listeye göre yiyorum abartmadan , tokluk şekerim çok çok iyi 😊👍
GamzeTopcu Zeynepegee bana dahiliye doktorum bırak ölçümü demedi ya dese keşke anında bırakırım parmaklarım süzgeç gibi oldu 🤦🏻♀️