Deletedmom3 Kizlar aranizda bu marka model bebek arabasi alan varmi? Memnun musunuz? Ben mamas papas ocarro alicaktim ama bunu gorunce bi vazgectim sanki alan arkadaslar varsa yorumlarini merak ediyorum 😊
Pesperu Deletedmom3 merhaba bende İnglesina trilogy aldım henüz kullanmadığım için. Yorum yapamayacağım ama kullanımı açılıp kapanması tek elle yapılıyor kolay,fazla ağırda değil
Deletedmom3 Busme bende sikayet forumlarina baktim bisey bulamadim demekki herkes memnun ama yakinimda hic kullanan yok malesef. Sizde mi bu modeli dusunuyosunuz
Deletedmom3 Pesperu aptica modeline de bakmismiydiniz ben o modelini hic incelemedim bugun tesadufen aptica modelini inceledim jokerde
Pesperu Deletedmom3 Deletedmom3 apticaya bakmamıştım ama şimdi videosunu izledim tam anlayamadım kapanma mekanizması biraz değişmiş sanırım,tekerlekleri biraz farklı diğer özelliklerinde bir fark yok.