Nesiii Ben de 34+2 yim . Normalde özel takipliyim fakat gebe okuluna devlet hastanesine gidiyorum orda bu konu geçtiğinde moksa diye bir uygulama yaptırdılar saçma gelebilir ama benim bebeğim şuanda makat gelişli değil tesadüf mü işe yaradı mı bilemem bi bak istersen 🥰