Ulku12 Kızlar sabahtan beri adet sancısı gibi bir ağrı giriyor arada 2 hafta once doktor ılac vermıştı rahim rahatlatmak için kadılmalarım cok ve bebek baskı yapıyor diye sizde bu sancı doğum belirtisi olabilirmi