Ysmandriuta canım sana soğan kürü falan diyorlar sakın içme kafana göre bende evlendiğümin ilk aylarında rahatsızlandım doktora gittim bende polikist olduğunu söyledi ve hamileliği engel olmadığını söyledi ben geldım eve soğan kürü falan başka bir şeyler de içtim tekrar gittiğim de kistimin 3 cm olduğunu söyledi ve benım tamam 1 yılımı doldurup sonra tedavıme başlayacağını söyledi ben o doktoru dinlemedim araştırdım başka bir yerde doktor buldum gittim ilaç verdi kullandım tekrar kontrole gittim kistin bittiğini ve hamıle kalacağımı söyledi 2 ay sonra hamile kaldım ve şuan çok şükür 7+3 haftalığım sende araştır iyi doktorlara git darısı başına