Ozlem5353 yıllardır devam ediyor. ferritin hamilelikte düşmüştü ama kan değerim iyi olduğu için çok önemsemedi doktorum. b12 de sınırdaydı. ama ben bunlardan ziyade çok kardiyolog gezdim, dahiliyeye gittim hiçbir şey çıkmadı. hep psikolojik dendi ki ben bu durumu en çok aşırı stres yaptığım iş hayatı dönemime yoruyorum. her ne kadar o günler geride kalsa da, şimdilerde aşırı stres yaşamasam da malesef bende kalıcı oldu galiba. Allah’tan artık rahatsız etmiyor çok fazla.