Ilkbebe 39+ 5 kızlar . Bugün kontrolden geldim . Nst de sancı yok. Açıklığım da yokmuş . Bebeğim aşağı da inmemiş . Moralim bozuldu böyle olunca . Hurma, yürüyüş , pilates hepsini yapıyordum çünkü. 29 ekime suni sancı vericek o zamana kadar gelmezse.. sizde durumlar ne ?
umare En azindan siz gunu biliyorsunuz benim SAT a gore 39 oldu bugun Ama doktor gec dollenme dedi ve oma gore 37+5 gelde cildirma ))) Ne zaman dogum yapacagim konusunda fikrim yok
Ilkbebe umare garip bir zorluğu var gerçekten beklemenin. İnsan bir yandan sadece sağlıklı olsun yeter diyor. Diğer taraftan ne zaman gelicek diye delleniyor