Eceyavuz Iyi akşamlar kizlar 38+4 üm bugün kontrole gittim açılma yok ama yumuşama var dedi doktor nst ye bağladı sancin var cuma sabah erkenden gel yatış yapabiliriz dedi o an sersemledim anlayamadım soramadım da nişanım yok açılmam yok neden gelicem diye.. sancı olmasınin bebeğe zararı mi var.. eğer cuma yatış verip suni ile denerse kabul etmezsem birşey olur mu https://imgyukle.com/i/Epvs0h
Betzm Eceyavuz canım sancı dogum sancıları rahim kasılıyor bunda korkulacak bişey yok hatta sevin ben sancu çıkınca oh diyorum demekki yavaş yavaş geliyor miniğim
hunilimom Eceyavuz haftan dogum için müsait belki cumaya kadar açıklığın olucak illa suyun yada nisnain gelicek diye birşey yok böyle olmadan doğum yapan çok var benim açıklığın bir günde oldu mesela
Lbyrkd Eceyavuz hangi il hangi hastane acaba. Bende 39 um bende bugün aynı şeyi yaşadım. cuma gel dedi 1 cm açılma, rahim ağzı yumuşaması ve nst de cıkan sancı🤷♀️
Betzm Eceyavuz nişan gelecek diye birşey yok canım kimisinde geliyor kimisinde gelmiyor suni sancı 5saatlik uzayacak olan bir dogumu 1saate düşürüyor rahmi kasıyor
Betzm Eceyavuz sen beline sıcacık su tut bol bol çömel kalk merdiven in ilişkide doğal zeytinyağı sürsen faydası olacaktır bak açılmayı hızlandırır
Sinemmissss Suni sancı nın ne olduğunu araştır bence herkes yanlış biliyor beynimizde bir hormon var doğum başladığında aktive oluuor o hormon ve karındaki kasılmaları başlatıyor aynı zamanda süt kanallarını açıp doğumdan sonra sütün gelmesini sağlıyor suni sancı da normal yollarla aktive olmayan bu hormonun dışardan verilmesi başka bişey değil
Eceyavuz Sinemmissss ablam hic açılması yokken suni sancı aldi yerinde duramadi serum takılan askıya tırmandı ağrıdan acıdan resmen direk aklim a o geliyor oyuzden almak istemiyorum suni sancıyı 😥
Yagmuricenkiz Çok yüksek deği, doktorun Cuma’ya kadar yükselebilir diye öyle söylemiştir. Benim de böyle çıkmıştı Cuma günü, devletteki doktor Cuma’ya gel doğur dedi; ama bende hiç bir belirti Yok. Özele gittim bugün açıklığım sadece 1 cm, doğal yolla gelmesini bekleyelim, olmadı haftaya tekrar bir kontrole gel dedi.
Eceyavuz Yagmuricenkiz inşallah hepimizin ki doğal yolla gelir lavaboya gidip nisan geldi mi diye bakmaktan yoruldum
Yagmuricenkiz Eceyavuz eğer Bebek ve sizde anomali oluşmazsa, tavsiyem bekleyin ve suni almayın. Bedenimiz nasıl doğuracağını biliyor sadece ona kulak vermeliyiz