Kubrakocerr Merhaba Kızlar bugün 27+1 olduk oğlumla ama iki gündür hareketleri çok az sizde durumlar nasıl
Mehtaponur Kubrakocerr bende saatler sonra 27+1 olucam ayniyiz seninle 😁 Valla bende ikingundur cok yogun ve guclu hissediyordum bugun biraz durgunuz 😁
EdaKnn42 Kubrakocerr bn 27 haftalık 916 gram kız ve cok hareketli hele aplasına tepki vermesi cok güzel hiç yerinde durmuyor😂😂😂
Seda_123 Kubrakocerr 27 haftalık olucam bende saat 12 yi geçince hareketli ama bazen durgunlasıyor nedense normalmiş ama herkeste öyle sanırsam
Mellteem Kubrakocerr bizde bugün 27+1 iz zaman zaman çok hareketli ve kuvvetli zaman zaman durgun yarın kontrolümüz var hatta şeker yüklemesi var sizde yaptırdınız kı kızlar
eezgiciiikk Bizde bugün tam 27 haftalık olduk ve ayın 13nde kontrolde 1150 gr olmuş. bugün uslu gününde benim kızımda 😁 geceleri bazen çok kıpır kıpır hiç yerinde durmuyor ve benide uyutmuyor, bazende uslu kız olmayı seçip benide dinlendiriyor 😂
Mehtaponur Mellteem Benim sadece tokluk sekerime balildi canim oda 127 cikti 🤔 Heraalde yapmaz seker yuklemesi
feyza_34 Mellteem benim suyum biraz çık fazla çıktı doktor şekerden olabilir dedi İki gün açlık tokluk şekerini şeker ölçüm cihazıyla ölç dedi Ölçtüm normal çıktı şekerim şeker yüklemesi yapmaya gerek kalmadı 😊
Mellteem Mehtaponur benim doktorum kesin istiyor ayrıca ailemde de var o zaman kesinlikle yapalım dedi ama hala kafam karışık zararlı mı zararsız mı emin olamıyorum
Mervezem Kubrakocerr yarın 27 yiz bizde 😁 bir günü bir günün tutmuyo gecen gece uyutmadı kıpır kıpır. Dünde hareketsiz diye ben dürttüm durdum mesela😁
ipekveannesi Kubrakocerr bizde 27+1 olduk bazen çok hareketli bazense çok durağan sanırım keyfi nasıl isterse öyle davranıyor kızım 😅
Yavrukusunannesi Mellteem aynıymış günümüz iki hafta önce yaptırdım bende şeker yüklemesini doktorum yapılmasını istedi. Aynen çok kararsızdım son ana kadar ama doktordan iyi bilemem deyip tevekkül ettim
Aysel_bilgekaan Kubrakocerr Bizde 26+2 yiz daha düne kadar çok hareketli yedi bugün azaldı nedense bizimkinin hareketleride arada Bi yokluyor o ama tık tık gibi bende şurda durup bekliyim neden acaba diye