Medinee23 benim doktorum da Adalet Hanim. 32. haftadayim. Memnunum. Ne gibi seyler bilmek istiyorsunuz bilmiyorum ama bilgili, sakin ve guleryuzlu bir doktor. Ancak sizin cok samimi olabileceginiz tarzda bir kisi degil. Kendinizi ve bebeginizi siz takip edeceksiniz, Adalet Hanim cok takipci biri degil.