Kumsalinannesii Asrinayaz 3.6 ayda hastane çıkışı oluyor ben 3.6 aldım zaten kundağa sarılacak biraz büyük olmasında sakınca yok 😉
MelekEzgi Asrinayaz benim aldığım hastane çıkışları yenidoğan diye geçiyor. 50cm yazıyor üzerinde. Bir tanede annem almış 62cm yazıyor. 0-3 ay oluyor sanırım. 🤔
Asrinayaz Deletedmom2224 canm bn aldım hastane çıkışını standart zannediyordum kayınvalidem bana bunların bedeni oluyor küçük almışsın dedi 🤦🏼♀️ O yüzden sordum
Deletedmom2224 Asrinayaz zaten küçük almanız gerekiyor 😊 benim bildiğim yada aldığım diyim bütün 5li çıkışlar 0 3 daha büyüğünü görmedim
Kumsalinannesii 0.3 oluyor yazılmış daha geçen Pazar aldım e bebekten ayrıca benim kızıma 0.3 ayaksız zıbın aldım boydan olmamıştı ☺️ Çocuğun kg suna bağlı tabi Tercih meselesi 3.6 da var.
Kumsalinannesii Ketenprenses_4747 canim kalıbı genişse 0.3 al iki tane kalanını 3.6 al istersen kıs bebegiyse çok fark etmiyo büyük olması pijamasını çekiyosun yukarı yelekte giyiyor zaten oh mis benim ikinci kış bebeğim olucak ins ☺️☺️