Abankermom bende 35 haftalığım 20 inci haftadan beri suyum fazla hiç değişmedi sadece aşağıya biraz fazla baskı yapıyor canım yanıyor o kadar doktorum sadece bol bol su iç şekerin yoksa tatlı yemenle felan alakalı değil dedi bebeğim de iki hafta önden gidiyor acaba onunla ilgili olabilir mi diye düşünüyorum bakalım önümüzdeki hafta kontrole gidicem umarım bu sefer dengelenmiştir :(