Selda7880 Merhaba arkadaşlar gaziosmanpaşa asya hastanesine giden var mı aranızda? Hangi doktora gidiyorsunuz doğum ücretleri nelerdir paylaşırsanız sevinirim ☺️
Nuur2001 Selda7880 Canım ben Büyükçekmecede oturuyorum ama Hakan Seven doktora 3-4 kere muayene oldum kendisini seviyorum hatta bi kürtajım var kendisi yaptı biraz kalabalık oluyor ama çok iyi bir doktor
Melike37 Selda7880 kuzum Hakan Sevene gittim bi kaç kez çok memnun kalmıştım muane ücretide sigortalı 115 tl di sanırım hatırlamıyorum tam kuzum
Selda7880 Nuur2001 2 dr varmış sanırım ve diğer bayanı tavsiye etmiyorlar genelde galiba ☺️ Çok sağol canım peki muayene ücreti hakkında bilgin varmı?
Nuur2001 Selda7880 Ebru diye bi bayan doktor görünüşte çok sert gelebilir ama o da iyi bi doktor. Canım yanlış hatırlamıyorsam hakan beyin ki 110 tl di
Selda7880 Nuur2001 Melike37 cok teşekkür ederim kızlar 🙏🏼 Hakan seven i tercih edeceğim gibi gözüküyor☺️
Nuur2001 Selda7880 rica ederim kuzum 🤗 Ama pişman olmicaksın hakan hocayı seçtiğin için keşke yakın olsam da bende gitsem
Melike37 Selda7880 kuzum illa asya değilde bilge hastanesinide tercih edersen Oğuz Güler var ben Hakan beyden sonra ona gitmiştim oda çok iyi bi doktor aklında bulunsun kuzum♥️