Tugbaolgnn 27+3 günlük hamileyim ama iki gündür adet olucakmışım gibi birşey hissediyorum belim zaten ağrıyordu günlerdir ama bu his resmen adet olucamda olamıyormuşum gibi yada kan sökülmemiş gibi hissiyat vardır şuan aynı öyleyim nedeni nedir acaba ?
Bsrtrcl Tugbaolgnn annem, regl zamanları hamile olsan bile ağrı olur derdi... Ama ilerleyen zamanlarda böylr oluyor mu bilemedim. Ağrın artarsa ya da çok ise doktora görün istersen
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Tugbaolgnn Gidip gelen ağrıların varsa rahmin genişliyor bağlarda genişlediğinden ağrın oluyor.Sürekli yani1-2 saat dinmeyen ağrın olursa doktora gitmelisin.Birde ilerleyen haftalarda daha çok yaşıyorsun:)
Songultombul123 Canim bende oyleyim 30+3 haftayim adet agrisi gibi agrim var alt tarafimda kasilmalarim var.erken dogum riskim var.bebegin başı asagi inmis dedi doktor.doktora danis bi muane ol
Tugbaolgnn Songultombul123 bende internetten baktım şimdi evet erken doğum riski diyor ama umarım öyle birşey değildir
Tugbaolgnn Cokokuyan_dorukusunannesi48 öyle uzun süren bir ağrı olmuyor Eğer çok ilerlerse doktoruma giderim teşekkür ederim :)