Cansubuke sultanmirzaoglu ilk defa yazanların birinde kız çıktı doğrudur bence bana doğru gibi geliyor 😀
SuleDoruk Cansubuke yok ya olmuyor. Benim kanım zaten çok az. Sıkıyorum sıkıyorum damlamıyor bile. Çubuğa zor alıyorum. Suya aktaramadım bir türlü 😂
Ezgi05 Ayy çok merak ettim ama iğne batıramıyorum keşke şeker bakmak için kullanılan iğneden olsaydı dedim😂
SameTugcEymen Cansubuke Canım gittim bugün kızım olucak insAllah doktor 1 ay sonra kesin emin oluruz ama kız gibi duruyor dedi. 🤗
Kadererbay Bütün cinsiyet tahmin yöntemlerinde hep erkek çıkıyordu, dün gece bunu gördüm bi deneyeyim dedim, suya değdiği an önce dağıldı sonra yavaş yavaş aşağı çöktü bende kızdır diye düşündüm, bugünde öğrendim cinsiyetimizi şükür, 17 haftada öğrendik , kızımız olacak 🎉🤲🏻
Sedaahmetpr Cansubuke erkek olduğunu doktor mu söyledi acaba bende 10 haftalığım 11 kasımda muaynem var belli olur mu çok heyecanlıyım 🙃