Real F_NUR_K-S verdiğiniz rakamlar referans ortalamasi 0.5 .yani son tahlilde normal troidiniz kaç çıktı o önemli mesela benim 4.25 çıktı 50 lik ilaç kullandığım halde en fazla 3.34 lere dusuyirdu
F_NUR_K-S Ererer Mm anladım, inş gebelik sonrasında kalmaz korkum o. Çok geçmiş olsun diyeyim hayırla kucağınıza alın inş, 🤗
Sekendiz47 Bende zaten vardı gebelikte ne kadar düşük olursa o kadar iyidir diyordu benim doktorum da euthyrox 50 kullanıyorum