Bernurrrr 24.haftada benim 1 gün hareket edip 2 gün hissetmediğim bile oluyordu yada az hissettiğim oluyordu şimdi 30.haftaya gidiyoruz 28den sonra hareketler sıklaştı ve güçlendi hatta 28.haftada az hissediyordum muayenem vardı doktora sordum bebiş sırtını karnıma vermiş yüzü içeriye bakıyo o yüzden hareketini hissetmiyormuşum fazla ama hareket ediyor içerde 😂 hiç hareket etmezse doktora gidilmeli diyorlar ama rahat etmezsen git istersen