Deniz14 bende oyle 2 sene sevgili donemi gecirdik ve sonra aile. İstemedi tabı kı bizde son çare kacarak evlendık sonra herşey bir anda duzeliverdi anne baba imzasi ile evlendık sımdı aramıs ıkı tarafla da cok iyi cok sukur bende 18 yasıma giricem dısarıdan tepki cok var ama bende onemsememeye calısıyorum su anda 29 haftamdayım prensesımle