GizemBeidokhti maalesef öyle canım hatta o dönem benim oğlum senin yüzünden bizden vazgeçti falan demişti😂😂😂 kadıncağız içindekileri vaktinde dökemeyince bi anda dili falan açıldı neler söyledi neler yaptı anlatamam bi de evliliğe Rıza göstermemişti zamanında aklınca haklı çıktı içini döktü hırsını aldı 🤦♀️ Bende nasip olursa erkek anası olacağım ALLAH vicdandan ayırmasın şimdi kınarsam onun gibi olmaktan korkarım 🤪 sağolsun abim ağzının payını vermişti ben bebeği üzerime aldırır kendi soy adıma kaydederim bizim bakamayacak kızımız da yok kızımıza da bakarız yavrusuna da siz oğlunuza bakabilecekseniz yarın açalım davayı deyip susturmuştu. Bende en etkili etken hep abimdi eşim hep bilir abime saygım bambaşkadır o büyüttü beni anne baba bi yana abim bi yana idi oğlumun isim babası olur kendisi aynı zamanda. Abim eşimi arayıp biraz gözdağı vermişti bi daha zırt pırt kardeşimi üzersen biz yanımıza alır prensesler gibi senin baktığından daha iyi bakarız falan ayar verdi yani baya bebeği de alırız zaten yasa bize verir onu da paranı toplayıp şehirler arası sürekli gelip gidersen gelir görürsün ama yılda İki kere gelmek bile baya zor olur yine sen bilirsin açalım mı davayı falan demişti. Ailelere sıçramadıysa hiç duyurma bence de bekle saatini bak pişman olmaya başlamış bile. Kendi kendine bi gelsin bu süreçler gerçekten onlar için de zor geçiyor alıştıkları bi hayattan farklı bi hayata hemen adapte olamıyor. Sen ben hamileyim diyorsun ama sana yemin ederim ben hamile kaldım bende mide bulantısı hiç olmadı eşimde koku hassasiyeti mide bulantısı sinirlilik öfke nöbetleri hatta aşerme ne ararsan oldu🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Psikolojik açıklaması bile var bu durumların adam kendini seninle beraber o sürece sokuyor🤣 dedim ya şimdi bi görsen sen temizlik yapma ben yaparım sen uzan yat ben hallederimler havada uçuşuyor hatta göbeği benim kadar şişti gören arkadaşlarımız bebeği o taşıyor diye espri yapıyor. Emin ol tüm hamile arkadaşlarım ile konuştuğumda 3 aşağı5 yukarı aynı şeyler. Ama bebek çok yeni fazla üzülme ki Bebişin sana tutunsun sen ne hissedersen o da hissediyor üzme kendini sakın ağlama asla. Kendince yaptığını anlayacak sevgi her şeyin üstesinden gelir sen sabret eşine olan sevgine ve bebeğine olan sevgine sığın😇 güzel haberlerini alalım iNŞALLAH😇