Miniksusamyolda ay benımde yeni evlıyken cıkmıstı bisürü antibiyotik kullandım
SuAn 38haftalık gebeyım
Hamileşgin şlk baslarındadaa cıktı biraz antibiyotik kullandık 35yine cıktı ama asırı yüksekti baya biseyler kullandım bi geldımı gitmiyo😒 nefret edıyrum