Medusa6 disaridan geldim takipli hasta degilim zaten banu hoca riskli gebeleri takip ediyor sadece. Sekreterine gidip randevu aldim randevu gunu gelince de sadece 400 tl odedim detaylida sorun cikinca ilacimi da yazdi kontrol randevusuna da cagirdi hem muayene hem detayli yapti yani