Ben 2015 yilinda hamile kalamazsin denilmesine ragmen hamile kalip 14 5 haftada karnimda bebegimin oldugunu ogrenmistim ve dogum yoluyla kaybettim bebegimi..bundan iki ay sonra ebrarima hamile kaldim cok sukur zorlu bir hanilelik sureci gecti ve 36 saat sanci icinde 1.5 cm aciklikla hastaneye kaldirilip epidural olup rahim acilmasi icin suni sanci ile vakum yoluyla kizima kavustum..o an es in e bende bidaha dogummu asla dedik ama suan 16 haftalik kiz bebegime hamileyim cok sukur..korkuyorum ama cokta seviyorum😍💕