ZmrtDilaa 33+0 olduk bugun canim. Dun kontrolum vardi yenisini de 12 Kasima verdi. Ama dun sadece nst ye bagladi acikligima bakti bebegimi gostermedi gecen ay baktik diye.. Oyle gonderdi aciklik yokmus hersey iyiymis cok sukur.. Ama benim sirt ve bel agrim öldürüyor beni bi de devamli tuvalet 🙄🙄