Momdilay 17+1’iz greyfurt kadar olduk🤗 bugün dr kontrolümüz var bakalım inşallah herşey yolundadır,hastanede çalışıyorum o yüzden arada merak edip ultrasonda bebişime bakabiliyorum☺️☺️
Prenses_anne01 Hatice_ceylan bende 15 +1im nasipse Nisan da doğacak ve benim doğum günüme denk gelecek inşallah erken veya geç doğmaz 😊❤️
Zehrabulut01 Ummugulsum_44 benim 12 haftalik 5 gun once gittim %70 kiz dedi 1 hafta sonra tekrar g3l dedi
Ummugulsum_44 Zehrabulut01 bizde dün gittik 11+3 kıza benzetti ama kesin değil dedi haftaya tekrar çağırdı bakalım ne diycek