lavinya__ Ylzmeric ben 16. Haftama kadar kilo almadım canm yemem içmem yerindeydi çok şükür ama sabit 57 kaldım. Şuan 28 haftalığız 7 kilo aldım 😊
Queen19 Ilk 4 bucuk ay hıc kılo almadım. Kusmam yada mıde bulantım gln hıc bısey olmadıgı halde aynı kıloda sabıt kalmıstım.
Sherylady Ben 3 kilo aldım ilk 3 ay. İkiz gebeyim birde progestan kullandım sürekli aşırı şişirdi beni. Hiç ne kustum ne bulantım oldu. Hatta bu hızla kilo alırsam varil olcam dedim. Doktorum ikiz gebeliğe toplam 10 kilo alma hakkı verdi tabi suratına kahkaha attım 😂😂😂 iki bebeyle 10 kilo biraz imkansız bence zaten 3 ünü şimdiden aldım!
Mujde- Ylzmeric canım 4. Ayımdayım ilk 3 ay 6,5 kilo verdim mide bulantısı ve kusmaktan dolayı ve hala kilo almadım o yüzden sıkıntı yapma bebeğin iyiyse problem yok 😊
Frrdevss Ylzmeric Normal ben kilo vermiştim hatta kustuğum için 4. Aydan sonra başlıyor kilo alımı hemen hemen
Gizoo Ylzmeric 3 ayı geçtim 5 aylık olana kadar 2 kilo almıştım göbek sıfıra yakındı hiç bulantım bile olmamıştı. İlk zamanlarda kilo almamak bence avantaj zaten bebeğin bir ağırlığı yok.
mevsimce gayet normal ben almayı bırak 5 kilo vermiştim. 6 aydan sonra almaya başladım. 2 gün sonra doğumum toplam 11 kilo aldım