Burre2501
Merhaba anne adayları.. 9+5deyim ve mide ağrısıyla cebelleşiyorummm.. Internetten bakıyorum kanama ile beraber olduğunda dış gebelik olabilecegini söylüyor.. Bu tarz sorun yaşayan var mı aranızda. Ara ara midemde ağrı oluyor kimi zamam geçiyor kimi zaman geçmiyor.. Ama internette dediği gibi kanama yok,sadece mide ağrısı... ☹☹