Tgce16
Kızlar bugün 39+1 oldum 37 ve 38 deki kontrollerimde bebeğin 3 kg olduğu söylendi bugün kontrol vardı yine 3 kg dedi normal böyle olması her hafta ölçmemek lazım falan dedi ama böyle bir şey yaşayan var mı? Benim okuduğum duyduğum asıl bu haftalarda fazla fazla kilo alması gerekiyor-muş kafama takıldı..