gunes3 Kızlar biraz ayakta kalayım başım dönmeye başlıyor. Çok çabuk yoruluyorum halbuki öyle zor bir işte yaptığım yok. Avmde gezinirkende oluyor. Az önce yemek yaparken oldu mesela. Sizdede oluyor mu?
gunes3 Sinm Olabilir valla bazen kalbim dışarda atıyomuş gibide hissediyorum burda kansızlıktan oluyor diyenler vardı. Gittiğimde bir baktırayım.
Deletedmom0089 Az önce aynı şeyi yaşadım avmde dolaşayım dedim baktım başım dönüyor dinlendim biraz geçti sonra eve geldim yemeğe başladı yine oldu sanırım tansiyondan kaynaklı bu arada 13 haftalık gebeyim
gunes3 Deletedmom0089 Tansiyonum normal çıkıyor genelde 11e 7 falan hamile kalmadan öncede hep böyleydi. Kan dolaşımıyla ilgili bence ama çözemedim tam bazen kalbim dışarda atıyomuş gibide oluyor. Bende 19 hftalığım.
Deletedmom0089 gunes3 tahlillerini yaptır istersen bir dahaki kontrolünde bende cuma gününe randevu aldım tahlillere baktıracam
gunes3 Aysecim Genelde bende hep uzanır şekildeyim ama biraz ayakta kalınca dönüyor ya bünye yatmaya alıştı kaldıramıyor yada vitamin eksikliğinden falan ☺️