GizemAykut başın sağolsun allah yardımcın olsun benim 18 haftalıkken sonlandırılmak zorunda kaldılar çünkü böbrekleri oluşmadı yaşamaz dediler 6 ay mühlet verdi doktorum profosore gidiyordum zaten o altı ay sonra hamile kalabilirsin dedi bizde 6 ay sonra korunmadık şuan 17 haftalık hamileyim çok zor bir süreç allah yardımcın olsun cok üzüldüm yaşadıkarım gözümün önüne geldi çok zor allahım sabır versin