Kayacansu Dün saçımı boyattım kuaförde bebek hiç beklemiyordum zaten adet düzenim çok kötüydü bugün hamile olduğumu 6+3 olduğunu öğrendim doktora soramadım dün ki boyanın bebeğime etkisi ne olur 😢😢
Ozlemsel84 Kayacansu Bende hamileymişim haberim yoktu boyattım 4 haftalık falandı sonra birdaha boyamadım şuan 30+3 günlüğüz saçlarım berbat 😂😂
isimsizbebek Kayacansu o zamanlarda kese anca oluşuyor dert etmeyin millet hamile olduğunu bilmeden neler yapıyor. Kimisi kaç aylıkken öğreniyor bişey olmaz merak etmeyin
SenemEymen Kayacansu bn hamileymisim 1 ay boyunca fitness a gittim aletlere bndm defalarca agirlik kaldrdm bir suru sey yaptm ama sukur birsey olmadi nasipten otesi yok canm skma kendini Allahn izni ile birsey olmaz obca kisi yaptirio zaten
Pnarrr Daha çok yeni hamileliğin bir seferlik bişey olmaz canım korkma hamile olup da saç boyatan bir çok kişi duydum için rahat olsun bişey olmaz
Kayacansu isimsizbebek Ozlemsel84 Pnarrr Çok teşekkür ederim. Benim dibimde beyazlar çok çıkıyor en hassas olduğum nokta. Şimdi tekrar boyamam için 3 aylıktan sonrayı mı beklemem lazım?
Svldlrbsy Kayacansu dogumdan sonraya kaldı artık 😊 ama yinede zamanı doktora sorun öyle yapın ben doğumu bekliyorum. Boyatacağım gün öğrendim hamileliğimi
isimsizbebek Kayacansu bana doktor ilk 3 ay boyama dedi sonra bitkisel olursa boyaya bilirsin dedi ben 6. Aydayım boyamadım son ayda yapcam inşallah
Pnarrr Kayacansu yani 3 Aydan sonra olabilir sonuçta ilk 3 ay önemli bebek yerleşiyor sana tutunuyor biraz aradan zaman geçsin ayda bir olmasa da ara ara bitkisel boya olmak şartıyla boyaman da zarar olmaz