hicibetim benim ilk üç ayda da vardı şuan 19. Hftamdayım hala mide bulantısı var ve evet geniz akıntısı başladı geçen hafta. O akıntı nedenli de kusmalarım oldu. Hatta şimdi burun tıkanıklığı da başladı. Ama geniz akıntısına şu iyi geldi: ılık suya limon, 1 tatlı kaşığı bal ve az tane karabiber. Bunu içiyorum günde 2 kez. Bitki çayına da gerek kalmıyor. Bir de doktorum ilaç yanlısı olmadığı için direncimi arttırmak için vitamin verdi . Sumbucol du sanırım. Umarım işinize yarar. Geçmiş olsun 🙏