glsndnz Arkadaşlar merhaba allahın iZnyle 9 günümüz kaldı 38+4 deyiz ama gelişimden dolayı kg 4 üzerinde büyük ihtimalle zorunlu sezeryan olacağım bugün arkadaşımla konuştum 2 gün süt gelmez sen bol emzir ama o 2 gün küçük bi mama al kaşıkla ver dedi aranızda bilen var mı dogru mudur alırsam hangi Mama almalıyım
Caydemir glsndnz ben doktoruma sordum bir sey almam gerekiyor mu diye. Kesinlikle hayir oyle bir durum olursa biz sizi o zaman yonlendiriyoruz alip cantanda biberonla mamayla kendini sartlayip gelme dedi
glsndnz Caydemir aynen biberona alışırsa cocuk bidha emmezmiş ama süt gec gelirse ne yapmalı bende bilemedim en iyisi yarın doktora soraym
Berdogan Sezeryan olacaksan 2 gün hastanedesin zaten sütun yetmediği anda hemşireler zaten oradan mama veriyor sana yönlendiriyor bence bastan alıp da kendini şartlandırma olumlu düşün psikolojik olarak rahat olmak gerekiyor bu süt konusu çok hassas malesef
turker_meryem_yavuz Hastanede lazım olur canım muhakkak al yanına mama. Humana sindirimi filan çok iyi öneririm güzel mama