Sedaalt Meleginannesi55 inş cnm bende yarın öğrenmeye gideceğim inş gösterir bizimki de rabbim hayırlısı neyse onu versin sağlıklı olmayı nasip etsin ❤ sen ne istiyorsun ne olmasını bekliyorsun
Meleginannesi55 Sedaalt ben küçüklüğümden beri erkek çocuklarını çok severim ama tüm aile kız diye tahminde bulundular eşimib tarafı da kız olmasını istiyor sonuç olarak hayırlısı diyelim sen🙂🙂