Koccc2355 Selam kızlar 30 haftalığım karnımda büyük hemen çıkmıştı zaten ama göbek deliğim daha çıkmadı :) ne zaman çıkıyor
Prens12_annesi Koccc2355 cnm bende 33+3günlügüm benimkide çok çıkmadı sanırım son aylarda çok cıkıyor yada kişiden kişiye degişiyor olabilir😊😊
Deletedmom2224 Koccc2355 herkeste olmuyor ilk gebeligimde hiç çıkmadı bunda da 19 olduk baya göbeğim var ama yine çıkmadı 😊
Prens12_annesi Koccc2355 yok cnm bence degil çünkü benimde oglum olcak banada göbegin aşagda diyorlar bişey olmaz ya allaha emanetler🙂🙂
Berdogan Göbek deliği herkesin çıkmazmış. Çıkmasının nedeni de oradaki kasların zayıflığı ile alkalıymış sanırım öyle birşey okumuştum.
Zeyk Berdogan benim bildiğim de bu göbek fıtığı diye geçiyor herkeste olmuyor zaten olması da iyi değil dışa çıkması fıtık deniyor
Berdogan Zeyk aynen Bi nevi fıtık ama zararsız hamilelikle alakalı oluyor genelde. Doğum sonrası düzeliyor.