Ayse_bayram33 Allah yardimcin olsun canim çok üzüldüm 😓 Evet Rabbim büyük ama insan kendini suçlu hiss ediyor.Bide kendimi geçtim artik bu evhamlarimdan annem eşim hepsini çok üzüyorum yoruyorum.Kendi doktorumda artik benden bikmiş durumda.Kadini 6 kere aradim,duştaymiş. Diyorki birşey olmaz hadi duştaydim bu kadar çok araninca çirilçiplak çiktim banyodan telefona baktim 🤦🏼♀️