CerenAkbulut Feyzagkkkk kaçıncı haftadasınız? İlerki haftalarda bu şekilde kahvaltı iyi değil malesef. Mutlaka peynir yumurta yemelisiniz bebeğinizde sizden besleniyor.
defne55 Feyzagkkkk canim bende zeytin peynir falan hic canim istemiyor ama mecbur az da olsa atistiriyorum kahvaltıda biraz atıştır sonra nesguik ye bende çok yiyorum nesguik😊
Ilknur_emin Feyzagkkkk ben 23 haftaligim kahvaltı aliskanligim yok doktorum yapman lazım bebeğin beslenemez yumurta peynir. Süt yoğurt tüket kahvaltıda dedi
Busraduru Feyzagkkkk süreklı olarak kullanmıyorum zaten sizinde dedıgınız gıbı canım bısey yemek ıstemedıgınde felan yanı artık gunlerım hamılelıgım boyunca 2 paket felan anca yedım kucuk paketlerden
Eslemcsr Feyzagkkkk bende peynir yoğurt tuketemiyorum ve bir çok şeyi benimde midem sorunlu çok zor ya bazı şeyleri korka korka yiyom o yüzden anlıyor um seni
Feyzagkkkk Eslemcsr evet şimdi sabah oldu içerde tepiniyor miniğim acıktı sanırsam ama gel gör ki korkudan canım hiç bi şey istemiyor 😒
Eslemcsr Feyzagkkkk oyy kiyamam ona benimkide öyle zar zor birtane muz yedim az önce idare etsin onunla kuzucuğum dedim bari