Cokokuyan_dorukusunannesi48 Buseeeeee Karanfil yağını tavsiye ederim.Diş etlerine sür ve yat,rahatlatıyor.
filiz08 Buseeeeee ılık suya tuz koy iyice karıştır gargara yap .Benimki çok kötüydü ilhitap bile akıttım iyi geldi .Dişlerimi furçaladım üzerine gargara yaptım dene istersen
Buseeeeee Cokokuyan_dorukusunannesi48 4 aydır var arada geçip gene başlıyor berbat bi agrisi var diste sıkıyorum acaba onun etkisi olabilirmi?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Buseeeeee diş sıkma yada gıcırdatmada yapar.Uyurken sakin olmaya çalış.;)
belinay13 Benimde butun dislerim agriyor sanki sol taraf hangisi agriyor bulamiyorum daha 7 haftalik birsey yaptirmaz kadin dogumcu disciye yollamaz dimi 😭
Buseeeeee belinay13 yapmaz kuzum ya cene agrın oluyormu bütün disleeun ağrıması birazda dış sıkmaktan oluyormuş doktor demişti bana ?
Mucizemmm00 belinay13 dis tasi temizliği yaptirin rajatlıcaksinizdir bi sıkıntı olmaz iğne yapılmadigi sürece
belinay13 Buseeeeee oluyor ama benim sol taraf sıkıyorum maalesef ama solda genelde curuk falanda oldugu icin bi dis agriyor ama hangisi bilmem 2.trimestera kadar ne yapicam bilmiyorum cok perisanim 😭
Buseeeeee belinay13 eğer ağrıyan dişte dolgu varsa geçici ağrı kesici dolgu yapıyorlar ben yatırdım karanfil tadı veriyor ama mecbur napalim .
belinay13 Buseeeeee yok ses yok canim bence sen sıktıgın icin agriyor yada en iyisi paradontax florurlu macunu al dis etleri icin bu macun iyi gelecektir insallah
Mucizemmm00 Buseeeeee devlette biraz keyfiye girer cok dis eti kanamam car sabah kan koksuuyla uyaniyorum falan deyin bi sansinizi deneyin.
Buseeeeee belinay13 inşallah canim cok sagol annelik cok zor allah yardımcımız olsun bütün dişlerim gitti resmen .
Buseeeeee belinay13 ama bu şekilde bebeğe ve sana zararı var doktoruna danış yaptır canim korkun yoksa sıkıntı olmuyor yapmama sebe0leri düşük olur diye ama bu ağrılar 9 ay çekilmez ki
Mucizemmm00 belinay13 cürükse malesef zaten ignesiz yapmazlar bekliceksiniz canım bi careside yok malesef prol minoset gecirmeye calisin
belinay13 Buseeeeee o kadar alistimki disciye artik korkum asla yok insallah izin verir gitmeme seninde insallah gecer cabucak cok zor ozellikle hamileyken