Turkan123 Kızlar 25+0 haftalık hamileyim iki gündür adet ağrısı gibi agrım var kanama vs yok ama belim ve karnım çok ağrıyor sanki adet olacakmışım gibi yardımcı olun lütfen benim gibi olan var mi evde tek başımayım hastaneye gitme şansım biraz zor benim gibi yaşayan var mı yardım eder misin 😓
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Turkan123 Hiç bir iş yapma,yan yat soluna doğru.Dinlen ve bol su iç.Birde sana enerji verecek besinler tüket süt,meyve gibi.Kahve ve türevi şeyleri buaralar tüketme.
filiz08 Turkan123 bende de olmuştu enfeksiyonum varmış.İlaç vermişti bende bol bol su içip dinlenmiştim.ilişkiyi de yasaklamıştı.
Belindaa Turkan123 Kuzum seni korkutmak istemem asla sadece yaşadıklarımı söyliyim o haftalarda hafif adet sancıları gibi sancılarım vardı hastaneye gittiğimde nst de sancım çıktı ve hastanede yatmak zorunda kaldım 1 hafta doktorunu bi ara bi sor bakalım ve evet bol bol su iç
Turkan123 Cokokuyan_dorukusunannesi48 cevap verdiğin için çok sağol neden olabilir tehlikeli midir sence
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Turkan123 O haftalarda olabiliyor.Doktorum rahim genişlemesinden olduğunu söylemişti.Gelip geçen ağrılar sıkıntı değil ama 1saat sürüyorsa ağrım devamlıysa sancılanma demek öyle bi durumda beklemeden doktora gitmelisin.