Meleek Selam kizlar, Bebeğinin kalp artışlarını gören fakat sonra duran var mi? Varsa belirtileriniz neydi? Benim geçen gebeliğimde hafta 12:de embriyonun yasamadi belli oldu. Ozamana kadar hiç gebelik belirtilerim yoktu gibi hatırlıyorum..
Derya6121 Meleek belirtisi olmuyor malesef. Benim karnıma iğne batması gıbı bırsey oldu ister istemez içine kurt düştü acile gıttım oyle öğrenmıstım ama suankı hamılelıgımde sureklı oldu ılk bebegımı kaybettıgım hftalarda çok şukur saglığı yerınde elhamdülillah yani belırtısı yok malesef
Meleek Derya6121 ellhamdullah cnm. Peki su defa korkmuyormuşun, fark var mi hissettiklerinde o bir gebeliğini de düşünürsen? Ben çok korkuyorum. Rahat edemiyorum. Hafta 11 girdim ama şimdi karın agrisi yok diye acaba kalbi durdu mu diye üzülüyorum
Meleek _vesileaksoy hafta 6:da atmaya başlamazmış canim benim vücudum ama beni kandirdi hafta 12:de dussuk oldu
Derya6121 Meleek ilk bebegımı 9. Haftada kaybettıgım için bu sefer 9 haftama gelene kadar kendıme cok kotu davrandım hamıle gıbı hıssetmemeye zorladım alışmak ıstemedım tekrar aynıları yasarım dıye ama keske yapmasaydım bebegımın ne sucu var degılmı hiç bir şekılde anlamak imkansız zaten agrın olsa korkuyosun acaba bırsey mı varda agırıyor agrın olmadıgında acaba birsey mı var agırmıyor sureklı bı korku hep var zaten ama ben kendımı agrı olsa da olumlu dusunmeye zorladım bebegım buyuyor ve bu yuzden agrım oluyor kötü birsey yok dıye zaten eger agrın varsa ve bu artarak şiddetleniyosa o zaman kotuymuş ben hep buna dıkkat ettım eğer sureklı şiddetlenen agrım olsaydı dırek doktora gidecektım cok şükür bugünüme şimdi çok olumluyum bebegınde bunu hissettigıne ınanıyorum
Derya6121 Tgb2310 9. Haftaya kadar kalp oluşumunu surduruyormuş belkı bır hastalıgı varsa bu zamanlarda duruyor genellıkle. Bana doktorum hamılelerın %80 ının bu haftalarda dusuk yaptıgını ki bu %80 genellikle anormali bebekler oldugu için yasayamıyorlarmıs %10 unun ılerı haftalarda sadece %10 un saglıklı dogdugunu soylemıstı
Meleek Derya6121 eline saglik çok güzel söyledin gerçekten. Tam benim hissetiklerim gibi anlatın. Ben inshalla hafta 13 de bebeği görmeye gidecem eyer ozaman inshalla hersey yolundaysa rahatlarım inshalla.. şimdi hamile değilim gibi düşünüyorum hayal kırıklığı yaşanmayım diye. Gerçi zaten elimde değil yine de yasarım belki sadece kendimi kandiriyorum. İnshalla hepimize en hayirlisi olur
Derya6121 Meleek kaybettiğin haftayı gecınce kontrole gııdncw rahatlıyosun inan hele bırde hareketlerını gorunce için eriyor