Minica_Eylul Bütün tahliller normal olmasına rağmen geçen ay 6.ayima girerken ferplex fol verdi solüsyon halinde.. sabah aç karna ardindanda portakal nar sıkıp iciyorum 1 aydır çünkü emilim daha iyi oluyormuş çay süt sabah içmiyorum 👍 hatta ilacın içinde folık asit falanda var hap yutamadigim için bunu verdi memnunum 😉🙏🏼
Anne1_ Hacer_ikiz_gebe dr umun dediğine göre öyleymiş canim sen kullan gidince sorarsın artık dr una daha net bilgi alirsin
bengiben Hacer_ikiz_gebe yok değerlerim hep normaldi ama hep normal seviyede tutabilmek için kullanımına devam ettim. Malum kan miktarında çok artış oluyor.
Momdilay Hacer_ikiz_gebe kansızlıktan dökülüyordur, aç karına alınıyor emilimi iyi olsun diye tok karına alınca faydası olmaz,geçmiş olsun🙏
defne55 Hacer_ikiz_gebe kullanıyorum canım kanım düşüktü vermişti 36 haftalık oldum daha da düştü 9 cıktı kanım sabah akşam devam ediyoruz
Masalseyhan Hacer_ikiz_gebe bende kullaniyorum benim kanimda dusuk cikti. Kullanilmasi gereken ilac bence
Nuraslanklc Hacer_ikiz_gebe bulantı yapıyor 🙄aç kullanmam gerekiyor ama onda da istifra ettiğim için tok kullanıyorum bulantı falan olmuyor o zaman hiç kullanmamaktan iyidir 😂
Osmanlivatanim Hacer_ikiz_gebe aç kullanıyorum bende aşırı midr yanması yapıyor ilaci içtiğim günüm zehir oluyor. Bir de yok karnına deneyeyim