Arzuyldz https://imgyukle.com/i/Es7Ewn. 31+6 haftalik hamileyim. Yalniz ultrason kagidinin efw-ga yazan yerinde 30+5 yaziyor. Eve gelince farkettim. Gerci dr bisey demedi ama sizlere sormak istedim. O yeri dikkate almalimiyim. 1 hafta geri gorunuyor.
defne55 Arzuyldz benimde öyle yazıyor bazen ölçümlerde değişiklik olabiliyor benimde doktorum bisey demedi bende hiç umursamadım gerilik falan olsa doktor söylerdi diye düşündüm 😊
sinemsepci Arzuyldz normal canım benimde her ultrasonda biraz farklı yazıyor doktor normal demişti 2 haftaya kadar