Babyyyy yapılan testte iki değer oluyor İgg ve igm olarak. İgg daha önceden geçirdiğin enfeksiyon demek. Yani igg pozitifse sen bağışıksın bu enfeksiyona demek. İgg negatifse gebelik boyunca dikkat etmek gerekli, dışarda yememek, kedi dışkısıyla temas etmemek vb. İgg negatif igm pozitifse şuan bu enfeksiyon size bulaşmış demektir. Gebelikte bu durum tehlikeli oluyor benim bildiğim bu şekilde, doktorum böyle anlatmıştı. Ama bu durumda da çeşitli tedaviler var sanırım. Bebeğe de kesin bulaşçak diye bir şey yok. Sizin testleriniz nasıl çıktı ki